PUŠ-PAZIŅOJUMI (PUSH NOTIFICATIONS)
Konstektuālā ziņa ar akciju ( ar virsrakstu, aprakstu un attēlu ) mērķauditorijai ( cilvēkiem, kuri pieteicas saņemt paziņojumus ).
600 miljoni reālu lietotāju
NATĪVĀ REKLĀMA (NATIVE ADS)
Pielāgojami, responsīvi reklāmas baneri - vidžeti (ar virsrakstu un attēlu, dažos gadījumos arī ar aprakstu), kas tiek izvietoti vietnē, visvairāk apskatītajās lapas daļās.
850 miljoni reālu lietotāju
PILNEKRĀNA REKLĀMA (INTERSTITIAL ADS)
Tas ir viens no labākajiem veidiem, kā nekavējoties piesaistīt uzmanību un izveidot tiešu kontaktu ar lietotāju gan uz datora, gan mobilajā ierīcē un sasniegt iespaidīgu CTR.
850 miljoni lietotāju mēnesī
UZNIRSTOŠAIS LOGS (POPUNDER)
Tiek atvērts jaunā pārlūkprogrammā. Nodrošina milzīgu auditorijas sasniedzamību ar viszemākajām izmaksām un lai saņemtu ātrus reklāmguvumus.
1 miljards reālu lietotāju
FACEBOOK & INSTAGRAM REKLĀMA
Tas ir viens no rezultatīvākiem un rentablākiem reklāmu veidiem. Reklāma ar attēlu vai video var tikt rādīta ziņu joslā, storis, messendžerī, vai Audience Network vietnēs.
2.80 miljardu aktīvo lietotāju mēnesī
GOOGLE REKLĀMA
Reklāma meklētājā - tā ir vispopulārākā PPC reklāma (ar dažāda veida teksta sludinājumiem). Google reklāmas tīkls GDN aptvēr 90% no online-apmeklētājiem ar teksta, adaptīviem, attēla un video reklāmas sludinājumiem.
2 miljoniem vietņu un aplikāciju 160 miljardi meklējumu mēnesī