Kā efektīvi izmantot remārketingu lai uzlabotu pārdošanas rezultātus?

Kā efektīvi izmantot remārketingu lai uzlabotu pārdošanas rezultātus?

07 Sep 16
Kā efektīvi izmantot remārketingu lai uzlabotu pārdošanas rezultātus?

Remārketings – mārketinga instruments, kas palīdz rādīt jūsu reklāmu lietotājiem, kuri ir apmeklējuši jūsu mājas lapu. Jūs nodarbojaties ar mārketingu lai lietotāji nonāktu uz jūsu mājas lapu, bet ja viņi neveic pirkumu, jūs variet izmantot remārketingu, lai atgrieztu lietotājus atpakaļ uz jūsu mājas lapu lai tie veiktu pirkumu.

Kādas remārketinga iespējas jūs variet izmantot? Klients ir apmeklējis jūsu lapu, bet pameta to pirms pirkuma, un līdz ar to jums ir iespēja izmantojot Google instrumentus atgādināt viņam par sevi – radot reklāmu uz citiem interneta portāliem, Youtube kanālā, Gmail serverī, vai Google meklētājā. Facebook arī piedāvā remārketinga iespējas –rādiet reklāmu tad, kad jūsu mājas lapas apmeklētāji lasa jaunumus savos Facebook profilos. Google un Facebook piedāvā unikālu iespēju rādīt reklāmu ne tikai mājas lapas apmeklētājiem, bet arī jūsu esošajiem vai potenciālajiem klientiem pēc viņu personīgiem datiem - e-pastiem un tālruņu numuriem.

Kāpēc remārketings ir svarīgs?

  • 96% no apmeklētājiem pamet mājas lapu pirms veic pirkumu;
  • 49% apmeklētāju atgriežas uz mājas lapu līdz 2-4 reizēm pirms veic pirkumu;
  • 70% gadījumos apmeklētāji ieliec produktus grozā un pamet lapu pirms veic pirkumu;
  • 60% gadījumos apmeklētāji nepērk visus produktus, kurus ielika grozā.

Kāpēc jums ir jāizmanto remārketings?

  • 11% gadījumos kompānijas izmanto remārketingu, lai uzrunātu konkurentu klientus
  • 56% no kompānijām izmanto remārketingu lai piesaistītu klientu
  • 43% no kompānijām izmanto remārketingu lai uzlabotu zīmola atpazīstamību

Uzrunājiet klientus tieši tad, kad tie ir gatavi veikt pirkumu.

Kādas ir remārketinga stratēģijas?

  • Pēc produktu kategorijām – izveidojiet remārketingu katrai produkta kategorijai un rādiet reklāmu lietotājiem, kuri interesējās par konkrētiem produktiem
  • Pēc produktiem grozā – izveidojiet remārketingu priekš apmeklētājiem, kuri iemeta produktus grozā, bet nenopirka tos
  • Cross sales, Up sales – rādiet klientiem līdzīgu preci vai papildus preci, kas varētu būt labs papildinājums nopirktam produktam.

Ja jums ir nepieciešams remārketings vai palīdzība to pareizi iestatīt, sazinieties ar mums pa tālruni 371 27633638 vai e-pastu Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.. Mūsu speciālisti izstrādās jums individuālo piedāvājumu un efektīvi to realizes.

 All works
Šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot pārlūkot šo vietni, jūs piekrītat mūsu sīkdatņu izmantošanai. Vairāk informācijas